vadaljewelry.gr

Shop

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

01. Λογαριασμός Χρήστη

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο vadaljewelry.gr;

– Επιλέγετε το “Εικονίδιο Χρήστη” που βρίσκεται πάνω δεξιά, δίπλα από το εικονίδιο με τη καρδιά.
– Επιλέγετε το link “Create An Account” που βρίσκεται πάνω δεξιά .
– Συμπληρώνετε το email σας και πατάτε “Register” που βρίσκεται από κάτω.
Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!

Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση παραγγελίας;

Όχι. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας ως “Επισκέπτης” ή ακόμη να κάνετε γρήγορη είσοδο μέσω του Facebook ή Google λογαριασμού σας, εφόσον έχετε.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Μπορείτε όποτε το επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας. Αφού πραγματοποιήσετε είσοδο στον λογαριασμό σας από το “Εικονίδιο Χρήστη”, με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας, όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.

Τι κάνω αν έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου;
Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε ΕΔΩ.

Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού, χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ΕΔΩ.

02. Σχετικά με τις παραγγελίες

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια online παραγγελία;

– Επιλέξτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προσθέσετε τα στο καλάθι σας πατώντας το κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
– Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μεταβείτε σε αυτό μέσω του “Εικονιδίου” με το “Καλάθι” που βρίσκεται πάνω δεξιά.
– Έχετε τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ (VIEW CART) ή απευθείας σε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (CHECK OUT) πατώντας ένα από τα κουμπιά κάτω δεξιά στο πλαίσιο “Το καλάθι μου”, που έχει ανοίξει δεξιά.
– Εάν έχετε επιλέξει να προβάλετε αναλυτικότερα το καλάθι σας μέσω του κουμπιού ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ , αφού ολοκληρώσετε την προβολή του, συνεχίζετε πατώντας το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται δεξιά μέσα στο πλαίσιο, όπου αναγράφεται και το Σύνολο Παραγγελίας (Total).
– Εάν έχετε επιλέξει να μεταβείτε απευθείας σε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, θα μεταβείτε απευθείας στην σελίδα συμπλήρωσης των στοιχείων σας.
– Ολοκληρώστε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία – τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά- και πατώντας το κουμπί ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
– Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω PayPal, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της PayPal για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
– Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.

Μπορώ να πραγματοποιήσω τηλεφωνική παραγγελία;
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Ναι, φυσικά! Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεφώνου, στο (+30)698 122 3457 (από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00πμ – 5:30μμ ) για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.
Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε ΕΔΩ.
Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Eπικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ, επιλέγοντας ως θέμα “Ακύρωση Online Παραγγελίας” ή τηλεφωνικά στο (+30)698 122 3457. Παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, καθότι μετά το πέρας 3 ωρών από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
Πως μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Eπικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30)698 122 3457 και το αρμόδιο τμήμα θα σας κατευθύνει αναλόγως.
Παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, καθότι ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη δρομολογηθεί.

03. Κουπόνια και Προσφορές

Έχω στη διάθεσή μου ένα εκπτωτικό κουπόνι. Πώς το εξαργυρώνω;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εκπτωτικό κουπόνι που έχετε στη διάθεσή σας εισάγοντας τον κωδικό του στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ (Coupon code), το οποίο βρίσκεται στην σελίδα προβολής καλαθιού (εδώ).

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που γίνονται στο vadaljewelry.gr.

Eγγραφείτε στα newsletters μας μέσω του σχετικού πεδίου στην κεντρική σελίδα του vadaljewelry.gr, για να μαθαίνετε πρώτοι όλες μας τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τα δώρα μας!

04. Προϊόντα

Πώς μπορώ να βρω άμεσα ένα προϊόν;

Πατήστε στο εικονίδιο του φακού, που βρίσκεται πάνω δεξιά, δίπλα από το εικονίδιο του λογαριασμού χρήστη και γράψτε το σχετικό προϊόν που αναζητείτε στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται από κάτω.

Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τις Αποστολές
Πατήστε ΕΔΩ.
Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής; Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από κάποιο φυσικό κατάστημα;

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω courier στον χώρο σας, τον οποίο και θα ορίσετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μπορώ να παραγγείλω και να γίνει παράδοση στο εξωτερικό;

Πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός Ελλάδος.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

– Οι αποστολές σε χερσαίους προορισμούς και σε μεγάλα αστικά κέντρα πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών.
– Οι αποστολές σε νησιώτικους προορισμούς πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών.
– Οι αποστολές σε απομακρυσμένες περιοχές πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-7 εργάσιμων ημερών.

* Σημειώνεται ότι σε περίοδο εκπτώσεων και ειδικών προσφορών ενδέχεται ο χρόνος παράδοσης να αυξηθεί λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Όλα τα εμπορεύματα στέλνονται με συνεργαζόμενες ταχυμεταφορές.

Τα έξοδα αποστολής είναι 3.00€ για όλη την Ελλάδα.
Τα έξοδα αντικαταβολής είναι 2.00€.

Δωρεάν έξοδα αποστολής και η υπηρεσία της αντικαταβολής με αγορές άνω των 35.00€

Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τις Επιστροφές;

Πατήστε ΕΔΩ.
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping